Retourneren en garantie

Wij leveren alle artikelen met garantie die van het artikel verwacht mag worden. Mocht een artikel niet aan je verwachting voldoen, dan kan deze geruild of geretourneerd worden. Echter gelden er voor ruiling enkele voorwaarden.

Retourprocedure

  1. Als klant kun je een product binnen 14 dagen na ontvangst per e-mail retour melden.
  2. Bij de retour dien je de aankoopfactuur (een kopie hiervan) over te handigen.
  3. Het product moet ongebruikt, onbeschadigd en verpakt in de originele verpakking zijn.
  4. Gebruikte producten worden nooit teruggenomen.
  5. Producten die speciaal voor een klant zijn besteld, kunnen niet worden geretourneerd.
  6. Bij het retourneren van producten kan het zijn dat je retourkosten moet betalen.
  7. Na het melden van de retournering, heb je 14 dagen de tijd om het product retour te sturen.
  8. Zodra wij de retourzending binnen hebben, storten wij het aankoopbedrag van de retour binnen 14 dagen terug op je rekening.

Garantie

Welke garantie heb ik op mijn aankopen?

Voor al onze producten gelden een garantie van tenminste 1 jaar, tenzij er bij de productomschrijving een langere termijn staat vermeld. Naast de garantie gelden ook de wettelijke bepalingen. De aangeboden garantie doet niets af aan de wettelijke rechten van jou als consument.

Aangekocht product binnen de garantietermijn defect?

Wanneer een door jou aangekocht artikel binnen de garantietermijn defect raakt, neem dan contact met ons op. Wij zullen dan na ontvangst van het desbetreffende artikel zorgdragen voor een snelle en correcte afhandeling.

Niet vallend onder garantie: Val- en of stootschade of iedere andere schade door derden.

De factuur geldt tevens als garantiebewijs, bewaar deze factuur dus goed. Zonder factuur kunnen wij helaas niet beoordelen of het product bij ons gekocht is en kan er geen garantie worden verleend.

Klachten

Ben je niet tevreden over onze dienstverlening of heb je een klacht over bijvoorbeeld de webshop, één van onze medewerkers of een aan jou geleverd product? Dan horen wij dit graag. Wij dragen onze service hoog in het vaandel en alleen met jouw feedback kunnen wij deze service nog verder verbeteren.

Je kunt een email sturen o.v.v. klacht of schriftelijk versturen naar:

HydroSmart
Industrieweg 36
7921 JP Zuidwolde

0543 – 474 141
info@hydrosmart.nl

Wij nemen binnen 5 werkdagen na ontvangst van je klacht contact met je op.